מדריך

לחשוב אחרת

נמרוד הראל, ירין קימור ודורון בטשי, שלושה מוחות יצירתיים ביותר, מתכנסים כדי לתת כלים לפיתוח החשיבה היצירתית והשיווק העצמי

בית ציוני אמריקה, תל אביב, 22-05-2008 09:00
לחשוב אחרת

דורון בטשי מנתב את טכניקות השיווק מכיוון הניסיון והידע בהרצאתו "אתה הוא המותג". דורון, מנכ"ל חברת "שביט הדרכה" ומרצה בכיר בתחום השיווק והיזמות לאנשי עסקים ממחיש בהרצאותיו טכניקות לשיווק עצמי ולקידום ההצלחה במפגש חוויתי מלא בהומור.

נמרוד הראל, מומחה בהשפעה באמצעות הרגש ישתף את הקהל בהרצאתו, "כוח ההשפעה" ויקנה אמצעים אפקטיביים להשפעה על הסביבה הפרטית והעסקית תוך שילוב טכניקות לשיפור הכריזמה האישית  באמצעות שימוש במימד הרגש.

 

ירין קימור, חושף את הרציונאל שמאחורי הפעולה והחשיבה היצירתית ובכך הופך בהרצאתו את "הבלתי אפשרי- אפשרי", הרצאה בה יספר על דרכי חשיבה אחרת וכלים לחשיבה יצירתית-שיטתית מתוך הבנת אספקט הרציונאל.

במפגש ובהרצאות מקנה כל מרצה, כלים שונים לשיווק עצמי ועסקי, פיתוח היצירתיות ויכולת ההשפעה בתחומים שונים. ההרצאות משלבות באופן ייחודי ידע מקצועי ודוגמאות מחיי היום-יום, פרקטיקה, יישום כלים לעבודה והומור.  

"איך לא חשבתי על זה?", יום חמישי ה-22.5, 09:00, בית ציוני אמריקה, דניאל פריש 1 פינת אבן גבירול, תל אביב

תגובות