מדריך

טיונים של דאב ורגאיי

סדרת המסיבות החודשית עם הסאונד סיסטם של One A Way ותקלוטים של הקטיק וטרטל חוזרת לערב שכולו טיונים של דאב ורגאיי

חניון התחנה המרכזית, מטלון 93, תל אביב, 25-04-2013 23:00

תגיות: הקטיק, One A Way, טרטל, שכולו טיונים של דאב ורגאיי

בשנה וחצי האחרונות עבדו צוות וואן-אוואי על בניית הסאונדסיסטם השני בישראל, מה זה בעצם אתם שואלים את עצמכם?

כשאנחנו מדברים על סאונדסיסטם אנחנו מדברים על סאונד-סיסטם, מערכת של 16 רמקולים שנבנו במיוחד על מנת להדגיש את הבאסים הכבדים והצלילים המהפנטים של דאב ורגאיי , 10.5 קילו ואט של באסים מרטיטים ומרגשים, כאלו שמרגישים בלב ובנשמה, בתוספת לסאונדסיסטם עצמו, צורת ההגשה מוזיקלית של אירועי סאונדסיסטם היא ייחודית ואין כמוה - סאונדסיסטמים משתמשים בפרא-אמפ (מיקסר) שנבנה במיוחד למטרה, כלי שנותן לדיג'יי שליטה מלאה על ההגשה המוזיקלית של כל תקליט ואפשרות לכוון אותו ספציפית ליכולות של המערכת שלו – בעצם ה"מוח" מאחורי כל הסאונדסיסטם, יחד עם אמ'סיז ומכונות אפקטים אנלוגיות נוצרת חוויה מוזיקלית ייחודית לכל סאונדסיסטם, המוזיקה - בדיוק בצורה שהיא אמורה להישמע.

האירוע יתרחש בחלל מחתרתי בחניון התחנה המרכזית (הכניסה ממטלון 93) ועל התקלוטים יופקדו הקטיק וטרטל.

**במקום יהיה אוכל ג'מייקני

הוראות הגעה מדוייקות>> לבאים דרך איילון יורדים במחלף לה גווארדיה ופונים אל רח' הרכבת (במנהרה) ממשיכים ישר עד צומת מנחם בגין ופונים שמאלה אל רח' מנחם בגין ממשיכים 200 מטרים ופונים שמאלה לרח' השומרון, מתעקלים עם הכביש לשד הר ציון , ומשד' הר ציון פונים שמאלה אל רח' מטלון המשיכו ישר עד מטלון 93 (פינת משה בן ישראל) ומולכם תראו ירידה לחניון התחנה המרכזית.
שימו לב! האירוע הוא בחלל סגור בחניון התחנה המרכזית, יורדים בירידה ומיד פונים ימינה עד לקיר אדום, שם ניצבת הכניסה למקום (במקום יהיה שילוט והכוונה)