מדריך

בואו נדבר על זה

ועידת המוסיקה של היינקן תארח אנשי מפתח ובכירים מתעשיית המוסיקה הבינלאומית, ביניהם: נציגי חברות תקליטים, מנהלי להקות וסוכנים בינלאומיים, אנשי מדיה ומפיקים. כל הפרטים בפנים

גני התערוכה, תל אביב, 02-09-2009 10:30
בואו נדבר על זה

תוכנית הוועידה - יום ד' 2.9.2009----------------------------------------10:30-11:45 מוזיקה, שיווק, מותגים ומה שביניהם - בשיתוף דה מארקרמנחה: איילה צורף, דה מארקר

----------------------------------------------------------------

בכל העולם מותגים מתחברים לעולם המוזיקה ומשתמשים בו כפלטפורמה כחלק מחוויית המותג. מה היתרונות של חיבור מותג לתוכן מוזיקלי? כיצד ניתן למדוד את שיעורי האפקטיביות של חיבור לעולם זה? האם החיבור לעולם המוזיקה הוא תדמיתי בלבד או שהוא מצליח להניב תועלת מוחשית?

משתתפים: איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן-אריקסון ; עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום; יזהר אשדות, מוזיקאי; עברי לידר, מוזיקאי

10:30-11:30 כיתת אמן: חידושים בעולם המולטימדיה והתאורה להופעות חיות ------------------------------------------------------------------

כיתת אמן בשיתוף דנאור מערכות תיאטרון ואולפנים - הכיתה תציג את דיגיטל ספוט 300 די.טי, פיתוח טכנולוגי חדש שנחת בישראל ומיועד להופעות חיות. הפיתוח מאחד את פונקציות התאורה והוידיאו למכשיר עוצמתי אחד ומספק מאות אפקטים ופונקציות. הכיתה תכלול תצוגת תכלית של הפיתוח החדש. האם זהו הכיוון אליו מתפתח עולם המולטימדיה בהופעות חיות? ואיך בונים מימד ויזואלי ייחודי לכל אמן והופעה?

משתתפים: ניסן גלברד מעצב תאורה ראשי, דנאור; שי שטרקר, ממעצבי הבמה והתאורה המובילים בארץ; גיא רומם, מעצב תוכן ויזואלי, סטודיו אינסייט

12:00 - 11:45 הפסקה

12:00-13:15 עידן האלקטרו רוק - רוקטרוניקהמנחה: נדב רביד, מוסיקאי, די.ג'י, מפיק מוזיקלי, מייסד ומגיש "הקצה" בגלגלצ---------------------------------------------------------------------

הטרנד הבא בעולם המוזיקה כבר כאן. סצינת הרייבים ההמוניים של שנות התשעים שסחפה את עולם המוזיקה קיבלה בעיטה ממגברי גיטרות מפוצצי דיסטורשנים והביאה איתה את ההתפתחות המוסיקלית החדשה - עידן הרוקטרוניקה. הגלגול האבולוציוני החדש מחבר בין עולם הרוק והכלים החיים אל האלקטרוניקה העכשווית ובא לידי ביטוי בהופעות רוק שמציעות את החוויה של הרייבים ההמוניים.

משתתפים: ג'יימס מרפי ו- פאט מהוני חברי אל.סי.די סאונד סיסטם, תמיר מוסקט (באלקן ביט בוקס), אסף אמדורסקי וסקאזי.

13:30-14:45 קידום מוזיקה דרך המדיה ותרומתה לתרבות המקומיתמנחה: דנה קסלר, עיתונאית ומוסיקאית -----------------------------------------------------------------

בישראל יוצאים כ-60 סינגלים בשבוע, מתוכם זוכים לחשיפה פחות מ-10%. לפי איזה קריטריונים פועלים מכתיבי הדעה? האם כל מה שנחוץ הוא יחצ"נות טובה? כיצד פועלים העיתונאים בתפר שבין פופולאריות לאיכות, ועד כמה הם משפיעים על עיצוב פני תרבות המוזיקה המקומית? דיון בהשתתפות קובעי סדר היום התקשורתי של התרבות והמוזיקה בישראל.משתתפים:, מארקוס ווב, אינטרנשיונל אדיטור טיים אאוט; רותי מרום, אשת יחסי ציבור, מרום & פרל; דן-דן מתיוק, גלגלצ; יהודה נוריאל, ידיעות אחרונות ; שי להב, מעריב; ניב הדס, וואלה!; אור ברנע, וואי נט; ליאור רחמני, קול הקמפוסעל המרצים מחו"ל-----------------------

Brian Schwartz - מנכ"ל חברת ניהול האמנים הבינלאומית בליימיוזיק ומנהל להקת דינוזאור ג'וניורJerry Blair - הבעלים של חברת המנג'מנט פיורטה גרופ, המנהל של מיקה, לשעבר סמנכ"ל בכיר ב-קולומביה רקורדסCharlie Presburg - מנהל המהדורה הבריטית של מגזין פולסטאר, הנחשב לתנ"ך של תעשיית ההופעות הבינלאומיות.Mark Kates - מנהל להקת אמ.ג'י.אמ.טי, מייסד ומנהל חברת ניהול האמנים פאנווי רקורדס בעברו ייסד את המחלקה האלטרנטיבית של גפן רקורדס, במסגרתה החתים את באק, אלסטיקה ואמנים נוספים ועבד עם סוניק יות, נירוונה ורבים, לשעבר נשיא גרנד רויאל רקורדס בו היו חתומים הביסטי בויז.Jason Abbey - שותף בחברת ניהול האמנים קונפידנשל טאלנט אג'נסי, פרומוטר עולמי שעבד על סיבובי ההופעות של רינגו סטאר, סטיבי וונדר, בריטני ספירס, אירוסמית' ואמנים נוספים; Paul Ambach - מנהל לייב ניישן בלגיה, פרומוטר עולמי מייסד חברת מייק איט הפנד במסגרתה עבד עם מייקל ג'קסון והרולינג סטונס.Dragan Nikitovic - פרומוטר אירופאי, מנהל סוכנות ג'ויברינגר מיוזיק  

ועידת המוסיקה של הייניקן, ימים שלישי-רביעי, 1-2/9, גני התערוכה, תל אביב

תגובות