מדריך

בואו נדבר על זה

ועידת המוסיקה של היינקן תארח אנשי מפתח ובכירים מתעשיית המוסיקה הבינלאומית, ביניהם: נציגי חברות תקליטים, מנהלי להקות וסוכנים בינלאומיים, אנשי מדיה ומפיקים. כל הפרטים בפנים

גני התערוכה, תל אביב, 01-09-2009 10:00
בואו נדבר על זה

תוכנית הוועידה - יום ג' 1.9.2009

----------------------------------------10:00 התכנסות

10:45-12:00 הרוק האלטרנטיבי בתרבות המיינסטרים

מנחה: קוואמי, מוסיקאי, מגיש ועורך "הקצה" בגלגלצ-------------------------------------------------------------------

ז'אנר הרוק האלטרנטיבי פרץ בשנות השמונים והגיע לשיא פריחתו בשנות התשעים. בעשור הראשון של המאה ה-21 המשיך להתפתח וקיבל הכרה מחודשת במיינסטרים; להקות אלטרנטיביות קיבלו חיבוק תקשורתי והכרה מסחרית. תופעה זו התרחשה בעולם ובמקביל גם בישראל. מה הוביל לשינויים ולהתפתחויות האלה ומי הם הגופים והתהליכים שהובילו אליו? משתתפים: בילי גאולד; בריאן שוורץ, מנכ"ל בליי מיוזיק, מנהל דינוזאור ג'וניור; עמי שלו, סולן מונוטוניקס; שרון קנטור, מוסיקאית, עיתונאית.

10:45-12:00 פרומוטרים ותעשיית ההופעות הבינלאומיות

מנחה: ג'רמי הולש, אולה רקורדס, יזראל ארטיסט אג'נסי.-------------------------------------------------------------------כיצד פועלת תעשיית הבוקינג העולמית ומיהם הגורמים החשובים בתעשייה זו? מהם השיקולים המנחים את הפרומוטרים החשובים וכיצד ניתן לפרוץ למעגל הפסטיבלים הגדולים? מפגש עם פרומוטרים בכירים על פריצה לשוק ההופעות הבינלאומיות.

משתתפים: ג'ייסון אביי , פרומוטר עולמי, קונפידנשל טאלנט אג'נסי; צ'ארלי פרסבורג, פולסטאר; דרגון ניקוטוביץ , פרומוטר אירופאי, ג'וי ברינגר מיוזיק; פול אמבך, מנהל לייב ניישן בלגיה; זאב אייזק, מנהל אישי, מפיק בינלאומי ואמרגן, מנכ"ל האנגר 11

12:15 - 12:00 הפסקה

12:15-13:30 פיתוח וניהול אמנים והפיכת האומן לאייקון

מנחה: שרון מולדאבי, מוזיקאי, שדר רדיו ומבקר מוזיקה-------------------------------------------------------------------

ניהול אישי ומקצועי לאמנים דורש טווח יכולות נרחב וקבלת החלטות אסטרטגיות בנושאים עסקיים, שיווקיים ובתחום יחסי הציבור. בעולם תקשורתי שבה כל אמן נאבק על תשומת לב, איך גורמים לאמן להתבלט ואילו החלטות אסטרטגיות בונות את קריירת האמן? מאיפה צומחים ואיך בונים את סיפורי ההצלחה חובקי העולם? איזה סוג אמנים ומנהלים מספקים את המודל לקריירות יציבות וארוכות טווח? איך משווקים את הדבר הבא בעולם המוזיקה? בפאנל ייקחו חלק המנהלים האישיים של האמנים הבינלאומיים המופיעים בפסטיבל וידונו על הדרך שבה בונים אמן מצליח.משתתפים: מארק קייטס , מנהל אמ.ג'י.אמ.טי, פאנווי רקורדס; בריאן שוורץ , מנכ"ל בליי מיוזיק, מנהל דינוזאור ג'וניור.; ג'ייסון אביי, פרומוטר עולמי, קונפידנשל לאלנט אג'נסי; ג'רי בלייר, מנהל אישי מיקה, פווארטה גרופ; אבישר סביר, מפיק, אמרגן, מנהל אישי; ריי ג'פורד, מנהל אישי אבישי כהן

14:00-15:00 כיתת אמן (מאסטר קלאס) עם ג'יי מאסקיס--------------------------------------------------------------------ג'יי מאסקיס הוא מייסד, סולן וגיטריסט להקת דינוזאור ג'וניור. לאורך השנים הפיק הרכבים והצטרף כחבר למספר להקות נוספות (דיפ וואנד, וויטש). מאסקיס נודע בצורת הנגינה ייחודית שלו שכוללת עבודה עם אפקטים מיוחדים, שזיכתה אותו במהדורה מיוחדת של פנדר ג'אזמאסטר שנבנתה בשיתוף פעולה איתו ב-2007. כיתת האמן עם מאסקיס תספק הצצה לדרך העבודה המיוחדת של אחד הגיטריסטים המעניינים כיום.

13:45-15:00 עידן הניו מדיה ומהפך חברות התקליטים מנחה: יאיר ניצני-------------------------------------------------------------------

בשנים האחרונות אנו עדים למהפכה בעולם המוזיקה; בדרך שבה היא מופקת, נארזת, מופצת, משווקת ונמכרת. הירידה המדווחות במכירות דיסקים אינה מעידה על ירידה בצריכת המוזיקה, נהפוך הוא. היום יותר מאי פעם, הקהל מוקף וחשוף למוזיקה. הטכנולוגיות החדשות מעודדות נגישות, התעניינות וצריכה של מוזיקה ובמקביל המכירות הדיגיטליות עוברות את מכירות הדיסקים. כיצד מסתגלות חברות התקליטים לשינויים דרמטיים אלה ואילו פיתוחים טכנולוגיים חדשים מחכים לנו מעבר לפינה בתחום צריכה המוזיקה? מה הם כלי השיווק החדשים הנוצרים כתוצאה מריבוי ערוצי התקשורת? האם הרשתות החברתיות יצילו את תעשיית המוסיקה? מהו המודל העסקי הנוצר כתוצאה מחוקי המשחק חדשים? משתתפים: ג'רי בלייר, מנהל אישי מיקה, פאורטה גרופ; פנינה אדרי, מנכ"ל אנ.אמ.סי; רוני בראון, מנכ"ל הליקון; אלי חיון, האוזן השלישית; עופר נאור, ביט; רן גפן, אמ.אמ.ג'י; אדם שוב, ריפרש

ועידת המוסיקה של הייניקן, ימים שלישי-רביעי, 1-2/9, גני התערוכה, תל אביב

תגובות